miercuri, 24 noiembrie 2010

READY – sfaturi pentru optimizarea conversiei

Optimizarea conversiei sau optimizarea rate de conversie a devenit, datorita crizei, un subiect des discutat pe .com Pe .ro nu prea putem discuta despre asa ceva, romanii nu obisnuiesc sa isi impartaseasca experientele online si in general sint destui de putini cei care sint interesati sau specializati pe optimizarea conversiei.


Adrian Basalic scria mai demult un articol despre Drumul spre conversie si evidentia faptul ca obisnuim sa facem site-ul ce un au ca scop conversia.

In Romania, optimizarea conversiei se face dupa exemple si studii facute de altii ..care apoi se aplica pe vizitatorii romani. O serie din exemplele englezesti merg pe profilul vizitatorului roman, altele raman sa fie descoperite.


Ion Interactive e o agentie americana specializata pe optimizarea conversiilor si managementul landing page-urilor pentru conversie. Obisnuiesc ca periodic sa dea share la unele informatii privind ceea ce fac.


Materialul de mai jos le apartine si ofera informatii clare si specifice despre practicile bune in domeniul asta. Optimizarea conversiei nu e un lucru usor si la indemana multor oameni, dar practicile care au dat rezultate pot ajuta pe multi.


Prezentarea se numeste READY – acronim de la Relevant Engaging Authoritative Directional Yield Optimal si ofera, in functie de caz, modele de optimizare a conversiei si motivele pentru care lucrurile sint optimizate in acest mod.


Exemplele contin si modele de landing page-uri care au convertit, ele pot fi preluate, imbunatatite si folosite. Paginile pe care vizitatorii “aterizeaza” sint importante pentru conversie. Desingul, optiunile de navigare, textele, mesajele si optiunile de actiune determina conversie.


View the original article here


Discover the revolutionary strategies to instantly drive unlimited traffic to your websites by exploiting proven traffic magnets! Dominate your market instantly! Affiliates: www.the-web-traffic-evolution.com/affiliates.html


Check it out!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu