joi, 25 noiembrie 2010

Pachetul SEO sau optimizarea incompleta a site-ului

Blog SEO » Pachetul SEO sau optimizarea incompleta a site-ului


Marcaje: servicii seo, seo romania


Problema pachetelor de SEO este ca nu pleaca de la ce este cel mai important intr-o campanie SEO - identificarea problemelor site-ului - auditul SEO. Multe pachete SEO sunt "hilare" d.p.d.v. al serviciilor cuprinse iar d.p.d.v al pretului te poti trezi ca platesti prea mult pentru ceea ce se face.


- identificarea deficientelor site-ului;


- analiza cuvintelor cheie, studiu de piata privind relevanta competitiei, analiza comparativa a relevantei paginilor versus competitie;


- analiza backlink-urilor competitorilor;


- realizarea procesului de optimizare (cod pagina, timp de incarcare, functionalitate, relevanta pagina...);


- sustinerea unei campanii de link building;


- conceperea unei strategii privind promovarea off site;


Preturile propuse pe piata din Romania sunt variate, plecand de la 50-100 euro / standard, in functie de furnizori. In majoritatea cazurilor aceste pachete fac referire (asta trebuie sa o deduca clientul) la pagina principala a site-ului, ignorandu-se complet celelalte pagini ale site-ului.


Legat de denumire nu pot decat sa remarc: "Standard" - si ce anume impune standardul? Daca ne uitam la aceste pachete observam ca notiunea de standard este variata - unii considera ca in standard intra 2-3 cuvinte, altii ca nu intra harta site-ului de tip xml, unii ofera optimizarea doar a titlurilor pagini, altii un pic mai mult, s.a.m.d., insa toate au un comun "satisfactia clientului".


Atunci cand va ganditi sa alegeti pachete de SEO poate ar fi bine sa intrebati:

cum anume se realizeaza imbunatatirea  completa a paginii daca identificarea problemelor nu este facuta?de ce, daca am o categorie pentru un anumit serviciu sau produs dvs. imi propuneti sa optimizez prima pagina in loc de pagina categoriei/produsului/serviciului; (aici raspunsul privind;cum imi puteti garanta ca pagina este relevanta pentru cuvantul cheie ales daca dvs. imi optimizati numai titlul sau anumite elemente ale paginii?de ce pachetul dvs de SEO incepe cu inscrierea in directoare motoare de cautare cand acestea trebuie facute ulterior optimizarii paginii web?ce anume cuprinde "Optimizare site" in pachetul SEO?

Ca si client care apeleaza la SEO trebuie sa stiti:

optimizarea partiala a site-ului aduce beneficiu partial sau deloc;pornirea unei campanii de optimizare off page inaintea celei de on page este un pas gresit;SEO nu inseamna numai optimizarea primei pagini;consultantul nu trebuie sa va ceara cuvintele cheie pe care sa le optimizeze. El poate cere o lista de cuvinte la care v-ati gandit, sa realizeze un studiu de piata privind cuvintele cheie propuse de dvs. cat si cele pe care le considera consultantul si, sa aleaga in final acele cuvinte care sunt optime pentru pagina dvs. (bineinteles alegerea se face prin explicarea deciziei de alegere - de ce cuvantul X este mai bun decat Y);SEO nu inseamna numai inscrierea in directoare;Link Building inseamna plecarea de la identificarea site-urilor relevante pentru domeniul dvs de activitate, furnizarea unei liste cu acestea si demerarea contactarii acelor site-uri in vederea obtinerii unui link;optimizarea unuisite cu 5-10 pagini nu e similara cu unul cu sute de pagini (de aici si prezentarea neadecvata a serviciilor sub forma de pachete SEO asa cum se gasesc ele acum pe piata din Romania)

Elemente care se subinteleg ca ar trebui sa existe in toate pachetele de SEO:


In concluzie: Analizati atent oferta privind pachetele de SEO si, poate nu e rau sa abordati aceste servicii dintr-un alt punct de vedere - plata pe serviciu concret, tratate distinct: identificarea problemelor - un serviciu, analiza competitiei si a cuvintelor cheie - un alt serviciu platit, etc.



View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu