duminică, 28 noiembrie 2010

Găsirea si achiziţionarea link-urilor de calitate

Sa presupunem ca avem urmatoarea configuratie :

Website: http.www.site.ro
Nume firma ( brand ) : numefirma
Competitor 1: competitor
Keyword 1: cuvant cheie
Topic: cuvantcheieIndustrie: categoria
Oras: locatia

Pentru a gasi site-uri relevante pentru achizitionarea de link-uri putem sa cautam pe google folosind parametrii, putem folosi o cautare specifica .

cuvant cheie + "submit site"
cuvant cheie + "submit url"
cuvant cheie + "intitle:directory"
cuvant cheie + "intitle:resources"
cuvant cheie + "directory list"
cuvant cheie + "inurl:list"
cuvant cheie + "intitle:list"
cuvant cheie + "inurl:directory"
cuvant cheie + "inurl:resources"
cuvant cheie + "add url"
cuvant cheie + "submit url"
cuvant cheie + "suggest url"
cuvant cheie + "suggest a url"
cuvant cheie + "submit site"
cuvant cheie + "submit a site"
cuvant cheie + "submit your site"
cuvant cheie + "add a url"
cuvant cheie + "add a site"
cuvant cheie + "add listing"
cuvant cheie + "add your listing"
cuvant cheie + "submit a listing"
cuvant cheie + "submit listing"
cuvant cheie + "submit your website"

cuvant cheie + "propune un link"
cuvant cheie + "propune link"
cuvant cheie + "posteaza o legatura"
cuvant cheie + "add site"
cuvant cheie + "adauga link"
cuvant cheie + "adauga site"
cuvant cheie + "adauga un site"
cuvant cheie + "adaugare site"
cuvant cheie + "trimite legatura"
cuvant cheie + "inscrie un site"

Oricum ideea este sa adaugati in cautare urmatorii parametrii :

cuvantul cheie pentru care doriti sa optimizatqi site-ul intitle (google returneaza doar rezultatele care contin cuvantul dorit in titlul paginii ) (expresia este : +"intitle:director")inurl ( google returneaza doar rezultatele care contin cuvantul dorit in URL-ul paginii ) (expresia este : +"inurl:director")cuvinte folosite des de directoarele web si site-urile care accepta link-uri propune un linkpropune linkposteaza o legatura add siteadauga linkadauga siteadauga un siteadaugare sitetrimite legaturainscrie un site

De ce sa folosesc metoda descrisa mai sus ? De ce sa nu gasesc un site care sa imi puna la dispozitie o lista cu directoare
( Ex: www.dirpedia.ro )

Raspunsul este destul de simplu si de logic in aceeasi masura.
Am sa incerc sa folosesc un exemplu pentru a reusi o explicatie cat mai exacta si mai descriptiva.

Sa presupunem ca dorim sa inscriem site-ul unui avocat in directoare.

Dorim ca acest site sa aiba rezultate foarte bune in cautari pentru cuvantul cheie "avocat" .

Metoda 1

Daca as folosi dirpedia ca sursa de directoare as gasi pe locul 10 directorul www.totaltop.ro, PR:3.In urma inscrierii si aprobarii site-ul meu ar fi afisat in categoria "Consultanta" http://www.totaltop.ro/director-web.php?subcateg=3 PR:0.(A)

Metoda 2 (recomandata de SEOdesign)

Folosesc www.google.ro si caut | avocat + "inscrie un site" | .
Pe primul loc gasim site-ul http://director-web.info-heaven.ro/ PR:3.
In urma inscrierii si aprobarii site-ul meu ar fi afisat in categoria "Avocatura"PR:0.(B) http://director-web.info-heaven.ro/ro/ctg-24/Avocatura/pagina-0

Site-ul www.totaltop.ro apare in cautarea de mai sus undeva pe pagina 2 pozitia 5,6.

Concluzii:

In primul si in primul rand am observat ca folosind metoda 2 am gasit un director care ne permite inscrierea intr-o categorie mult mai apropiata de target-ul nostru si anume cuvantul cheie "avocat".Chiar daca ambele categorii au aparent PR 0, PR-ul 0 al site-ului http://director-web.info-heaven.ro/ este mai mare decat PR-ul 0 al site-ului http://www.totaltop.ro/director-web.php?subcateg=3.
Acesta este si motivul pentru care am notat PR-ul categoriei cu PR:0.(A) si respectiv PR:0.(B). Din acest mic experiment rezulta ca B>A.

Exista de asemenea posibilitatea ca site-ul http://director-web.info-heaven.ro/ sa aiba inscrise in categoria Avocatura site-uri mult mai relevante fata de cautarea " avocat " decat cele inscrise in www.totaltop.ro,

Numarul site-urilor inscrise in categoria Avocatura este 73 fata de 1131 de link-uri inscrise in categoria Consultanta.Presupunand ca ambele site-uri nu folosesc "no follow" (nu am verificat acest lucru ) site-ul www.totaltop.ro imparte din PR-ul sau catre 1131 de site-uri, ceea ce inseamna ca fiecare site dintre cele 1131 primeste 0,000176 (o valoare calculata avand ca baza de calcul un PR de 0.200) iar site-ul http://director-web.info-heaven.ro/ imparte catre doar 73 de site-uri fiecare site primind cu siguranta mai mult decat 0,000176 sa zicem ca undeva in jurul valorii de 0.00273.

Poate nu a fost cel mai potrivit exemplu deoarece www.totaltop.ro are 54916 de link-uri externe fata de doar 2052 de link-uri externe http://director-web.info-heaven.ro/, ceea ce inseamna ca link-ul de pe www.totaltop.ro este mai puternic in general, daca vorbim de domeniu in sine.

Referitor la link-urile de pe domeniile puternice o sa discutam intr-un blog viitor.

linkdomain:www.competitor.ro
linkdomain:
linkdomain:www.competitor.ro , linkdomain:, -linkdomain:www.site.ro
linkdomain:www.competitor.ro submit
linkdomain:www.competitor.ro suggest
linkdomain:www.competitor.ro add site OR url OR website
linkdomain:www.competitor.ro -site:www.competitor.ro
linkdomain: submit
linkdomain: suggest
linkdomain: add site OR url OR website
linkdomain: -site:

Tip : Identificam competitorii si incercam sa inscriem site-ul nostru in toate directoarele in care sunt si site-urile lor inscrise .

categoria locatia Directory
categoria Directory


View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu