vineri, 25 martie 2011

Ce este Google Sandbox?

Am ajuns si la explicatia a ceea ce este Google Sandbox , lucrul de care ne temem cel mai mult noi cei care desfasuram activitati de SEO. 

Daca ati citit articolele anterioare ati inteles cum gandesc si puncteaza fiecare spider de la Google . Ei bine un site ajunge sa fie penalizat ( adica sa intre in Sandbox ) atunci cand primeste de mai multe ori mai multe minusuri decat plusuri.

Un exemplu de astfel de cadere este daca google gaseste duplicate content pe un site de tip content farm care linkuieste spre tine. Atentie Backlink spiderul nu va depista asta , dar Content spiderul cu siguranta o va face.

Daca veti avea o cadere mare in ranking , sa zicem de la un 300.000 puncte la 150.000 Google te va penaliza cu Sandbox.

Probabil cel mai mult depuncteaza backlinkurile puse pe automat cu softuri de tip Xrumer . Tu vei zice ca 10.000 de backlinkuri nu este foarte mult .. dar Google va zice spam. La acest capitol pot sa va impartasesc din experienta . Am facut aceasta greseala punand comentarii pe automat doar 2000 si am intrat automat in Sandbox . Deci chestia este pe bune!!!

Ce facem daca suntem in Google Sandbox ?
In special nu mai facem greselile pe care le-am facut si apoi cautam linkuri de autoritate, putine si foarte bune care sa ne scoata de acolo. De obicei dureaza foarte mult si aceste linkuri sunt extrem de greu de obtinut. 

Sfatul meu este sa evitati folosirea automatizarilor de pus linkuri , vremea lor a trecut .

Avem un instrument unde puteti verifica in 2 secunde daca sunteti in Sandbox sau penalizati de catre Google : 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu