vineri, 10 decembrie 2010

Estimarea volumului de trafic pentru un anumit cuvânt cheie

AcasaEstimarea volumului de trafic pentru un anumit cuvânt cheie 30-11-2009Categoria: Trucuri SEO

Din pacate, cele mai multe servicii sunt inexacte si în special pentru Romania nu exista date sufieciente pentru estimarea corecta a volumului de trafic.


În acest blog vom descrie o motoda exacta de estimare a volumului de trafic pentru un anumit cuvânt cheie.


Cea mai simpla varianta pentru a explica acesta metoda este sp discutam pe un exemplu .


Exemplu :


Website: http://www.firma_avocatura.ro
Nume firma ( brand ) : firma_avocatura
Keyword 1: law firm bucharest
Topic: estimarea volumului de trafic pentru cuvântul cheie " law firm bucharest "
Industrie: avocatura
Oras: Bucuresti


Sa presupunem ca firma noastra SEOdesign trebuie sa ofere consultan?a unei firme de avocatura din Romania asupra cuvintelor cheie pentru care site-ul lor trebuie sa fie optimizat .


În exemplul descris în acest blog vom discuta despre un singur cuvânt cheie si anume :


law firm bucharest


Research cuvinte cheie : law firm bucharest, law firm romania , romanian lawyers, bucharest attorneys, law bucharest, romanian legal.


În urma prezentarii research-ului de cuvinte cheie apare întrebarea legitima a reprezentantului firmei de avocatura ?i anume :


Câ?i poten?iali clien?i vor vizita site-ul companiei noastre în urma optimizarii acestuia pentru cuvântul cheie  "law firm bucharest" ?


Aceasta este întrebarea la care de obicei echipa de vânzari a companiei noastre se bloca ?i nu mai avea un raspuns exact .

Pornirea unei campanii publicitare Google AdWords pentru urmatoarele cuvintele cheie :
law firm bucharest, law firm romania , romanian lawyers, bucharest attorneys, law bucharest, romanian legal. Setari campanie :" engleza, franceza, germana, italiana, spaniola" , pentru toate tarile din Uniunea Europeana , Google search si Google search partners . La setarea pre?ului pentru apari?ia reclamelor trebuie sa avem grija ca acesta sa nu fie foarte mare dar in aceeasi masura nu trebuie sa fie mai mic decat al ultimei reclame, reclama cu #5 de pe pagina Google generata în urma cautarii termenului " law firm bucharest" .
Reclama trebuie sa fie aprobata si servita 100 % pentru a genera date exacte .
(locul în care aceasta informa?ie este vizibila este incercuit cu rosu în imaginea cu interfa?a Google AdWords ) 

In exemplul de mai sus am folosit un pre? de  0.30 Eur / click, reclama a aparut pe pozitia #4 uneori chiar si pe pozitia #5 dar a fost servita 100% generand date foarte exacte .

Cu datele ob?inute putem sa calculam volumul de trafic pentru campania firmei de avocatura .

Observam ca î n luna Noiembrie (locul in care aceasta informa?ie este vizibila este incercuit cu verde in imaginea cu interfa?a Google AdWords ) campania a generat un volum de 21,489 de cautari pentru toate cuvintele cuvintele cheie .


Daca site-ul firmei de avocatura ar fi optimizat pentru toate cuvintele cheie din research-ul de mai sus, iar in cautari ar iesi pentru toate cuvintele cheie pe pozitia H1 Organic (42,3%) atunci optimizarea noastra ar putea genera un trafic de 42,3 % din numarul de cautari , adica 9089 de posibile accesari.


Daca vrem sa fim rigurosi putem afla numarul de afisari pentru fiecare cuvânt cheie si in aceeasi masura putem calcula numarul de eventuale accesari ale site-ului in ipoteza ca acesta ar fi optimizat pentru acel cuvant cheie .
In exemplul nostru " law firm bucharest" a avut 459 de afisari in luna Noiembrie.


Daca site-ul firmei de avocatura ar iesi pe locul 1 in Google pe fraza "law firm bucharest" acesta ar putea primi 194 de vizite lunar, 194 de eventuali clien?i.

Poate parea pu?in dar 194 de eventuali clien?i lunar pentru o firma de avocatura cred ca este poate un pic prea mult, evident in functie ?i de marimea firmei respective.

Galerie de imagini



View the original article here

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu