sâmbătă, 29 martie 2014

Cum utilizam Facebook News Feed pentru afacerea noastra?

Cum_utilizam_Facebook_News_Feed_pentru_afacerea_noastraVa disparea oare in anul 2014 trendul ascendent al reclamelor din partea dreapta a Facebook-ului? S-ar putea sa fie totusi putin cam devreme sa tragem clopotele pentru a anunta moartea postarilor din partea dreapta a Facebook-ului in definitiv aceste reclame s-au dovedit a fi eficiente pentru multe persoane ce activeaza in domeniul publicitatii, constituie un mediu bun pentru retargetare si genereaza recurenta pe Facebook.
Oricum ar fi, este clar ca intram intr-o noua era a publicitatii de tip newsfeed. Anunturile postate in News Feed pe Facebook, lansate spre sfarsitul anului 2012, s-au dovedit a fi foarte eficiente. Potrivit cercetarilor efectuate pe bazele de date ale platformei Marin Software dezvoltatorii in domeniul publicitatii si-au marit considerabil investitiile in anunturile postate in NewsFeed cu 140% in trimestrul trei al anului 2013, comparativ cu trimestrul al doilea. Cum utilizam Facebook News Feed pentru afacerea noastra?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu