Ca orice unealtă de marketing, optimizarea SEO are avantajele și dezavantajele sale. Dacă e să vorbim despre avantaje, cel mai mare este vizibilitatea ridicată a unei companii, și implicit, a produselor și/sau serviciilor pe care aceasta le oferă.
Practic, cu cât ești mai vizibil, cu atât vinzi mai bine și atragi mai multă clientelă.Un alt mare avantaj, ce se trage direct din primul, este eficiența. Optimizarea SEO este un mijloc relativ rapid în comparație cu alte metode convenționale de marketing (studii de piață, spoturiși sketchuri publicitare, campanii, oferte promoționale, sponsorizarea de evenimente sportiveși culturale).
În plus, dacă un articol SEO este bine scris, chiar și clienții nemulțumiți ce revin pe pagină pentru a-și exprima frustrările, revendicările, doleanțele ș.a.m.d. pot promova firma,atrăgând curioșii și amatorii de polemică.
Raportat la vizibilitate și eficiență, prețul este unul modic pentru majoritatea firmelor. Spun pentru majoritatea firmelor, deoarece același tarif poate fi resimțit ca acceptabil sau ușor piperat în funcție de mărimea, experiența și capitalul firmelor. Pentru o firmă mare, precum sunt multinaționalele americane, de pildă, suma alocată optimizării SEO e o nimica toată în comparație cu campaniile de fidelizare.
Se merită să faci optimizare SEO pentru firma ta?
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu